vrijdag 11 juni 2010

Bloooomen

Het was vanochtend wel heel erg gesteld met de bloemen in mijn huis! Deze ooit zwart/paarse tulpen hingen er wel heel erg treurig bij! Toen ze net een beetje waren uitgebloeid, zagen ze er nog mooi uit op een bijzondere manier en dus had ik ze nog wat langer laten staan. Maar deze foto geeft wel aan hoe chaotisch ik de laatste tijd ben!
Gelukkig ben ik meteen naar de bloemist gefietst en heb ik een mooie bos dieprode pioenrozen gekocht  en een bos erg lange bloemen waarvan ik de naam niet weet (foto's volgen nog). Een beetje jammer dat ik vlak daarvoor een nieuwe printer had gekocht en deze voorop de fiets in mijn bak zat en het fietsen al behoorlijk bemoeilijkte. En fietsen met een grote doos voorop en twee bossen bloemen onder je arm vergt wat ervaring, die ik gelukkig al wel heb aangezien ik altijd te veel spullen op mijn fiets wil vervoeren.
En dan verbaasd zijn dat je twee keer binnen een jaar wordt aangereden door een auto! (voor de mensen die het verhaal niet kennen: beide keren niet mijn schuld!)

En zo zagen ze er dus eerst uit:

1 opmerking: